6/3/08

Το ΜΩΡΟ και ο ΜΑΛΑΚΑΣ

Κάποιος πάει σε άλλη πόλη για δουλειά και το βραδάκι τα λένε με φίλο απο τα παλιά ο οποίος επιμένει να τον φιλοξενήσει.

- ΑΑΑΑ! δεν γίνεται, θα έρθεις σπίτι μου να κοιμηθείς.
- Εντάξει, απαντάει ο άλλος.

Πάνε στο σπίτι και τον ρωτάει ο οικοδεσπότης :

- Γουστάρεις να κοιμηθείς στο κρεβάτι μου, στον καναπέ, ή με το μωρό;
- Ρε φίλε όχι και να σου πάρω το κρεβάτι και ακόμα χειρότερα να ενοχλήσω το μωρό !!! Καλύτερα στον καναπέ.

Όπερ και εγέννετω .... και την άλλη μέρα σηκώνεται από τον καναπέ να πάει στο μπάνιο. Πόρτα μισόκλειστη και μπαίνει φουριόζος .... παγώνει όταν βλέπει στον νιπτήρα γκόμενα αστέρι και ολογύμνη να πλένει τα δόντια της.

- Ποια είσαι εσύ; ρωτάει μην πιστεύοντας στα μάτια του.
- Εγώ είμαι "Το μωρό", εσύ ποιος είσαι;

και απαντάει αυτός

- Αν εσύ είσαι το μωρό μάλλον εγώ είμαι ο μαλάκας. Μα τελείως μαλάκας!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: