5/3/08

Η καλόγρια και ο Ιωσήφ

Μια καλόγρια, περιμένει στη στάση το λεωφορέιο όταν σταματάει μια πολυτελής Mercedes κι ακούγεται από μέσα μια γυναικεία φωνή:

-Για το μοναστήρι αδελφή; έμπα να σε πάω, στο δρόμο μου είναι.

Μπαίνει, λοιπόν και βλέπει μια πανέμορφη ξανθιά, ωραία ντυμένη, με ακριβά κοσμήματα και όλα τα συναφή. Περίεργη καθώς ήταν η καλόγρια τη ρωτάει:

-Δεσποινίς μου, υποθέτω ότι αυτό το ωραίο μεταξωτό φόρεμα που φοράτε θα σας κόστισε μια περιουσία.
-Όχι ιδιαίτερα αδελφή, μια νύχτα σε πολυτελές ξενοδοχείο μ' έναν επιχειρηματία.

Η καλόγρια τάχασε και κάνει να γυρίσει από την άλλη και να σου βλέπει μια φανταστική γούνα.

-Αυτή η γούνα δεσποινίς μου, θα σας κόστισε, φαντάζομαι.
-Μπα, μια νύχτα στο γιώτ ενός εφοπλιστή.

Φτάνοντας, η καλόγρια δεν κρατήθηκε και ρώτησε:

-Δεσποινίς μου, συγχωρήστε με άλλη μια φορά για την αδιακρισία μου αλλά θα 'θελα να μάθω αν αυτή η Mercedes σας κόστισε πολύ;
-Μπα, μια εβδομάδα στο παλάτι ενός εμίρη.

Η καλόγρια ευχαρίστησε την ευγενική κοπέλα και κατέβηκε από το αυτοκίνητο. Μπαίνει μέσα στο μοναστήρι και πάει και κλείνεται στο κελί της.
Κάποια στιγμή ακούει να της χτυπάν την πόρτα.

-Ποιος είναι;
-Ανοιξε , αδελφή Μαρία, ο πατήρ Ιωσήφ είμαι.

Και απαντάει η καλόγρια:

-Δεν μας χέζεις κι εσύ ρε Ιωσήφ με τα κουλουράκια σου.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: