5/3/08

Τρυφερές αναμνήσεις

Μια γυναίκα ξυπνάει αργά το βράδυ και ανακαλύπτει ότι ο σύζυγός της δεν είναι στο κρεβάτι. Αρχίζει να τον ψάχνει, μέχρι που τον βρίσκει στο τραπέζι της κουζίνας, βυθισμένο σε βαθιές σκέψεις. Ένα μπουκάλι ουίσκι στο τραπέζι, ένα τσιγάρο στο χέρι, βλέμα απλανές και να βαριανασαίνει.
Όπως τον κοιτάζει παρατηρεί κι ένα δάκρυ να κυλά στο μάγουλό του.

- Τι σου συμβαίνει αγάπη μου; ψιθυρίζει γιατί είσαι ξύπνιος τέτοια ώρα;
- Θυμάσαι αγάπη μου τότε που είχαμε πρωτογνωριστεί πριν από 20 χρόνια, τότε που ήσουν ακόμη 16 χρονών;
- Μα φυσικά μωρό μου και το θυμάμαι! του απαντάει.
- Θυμάσαι ψυχή μου τότε που μας έπιασε ο πατέρας σου να κάνουμε έρωτα στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου μου;
- Ναι μωρό μου, κι αυτό το θυμάμαι!
- Θυμάσαι γλυκιά μου μήπως και τη στιγμή που πήρε την καραμπίνα και μου είπε ότι, ή θα σε παντρευτώ ή θα με στείλει φυλακή για 20 χρόνια;
- Ναι αγάπη μου, το θυμάμαι κι αυτό!
- Σήμερα θα είχα αποφυλακιστεί ρε πούστη μου...,της λέει, σκουπίζοντας ένα ακόμα δάκρυ από το πρόσωπο του...

Δεν υπάρχουν σχόλια: