5/3/08

Ο παπούς και η ... ομπρέλα

Ένας ογδοντάχρονος, πηγαίνει στον γιατρό του για ένα γενικό chekup. Μετά τις εξετάσεις τον ρωτά ο γιατρός πώς νιώθει τελευταία.
Ο γέρος του λέει:
- Γιατρέ μου, περίφημα. Χωρίς να υπερβάλλω θα σου πω ότι έχω παντρευτεί μια 18χρονη, η οποία είναι έγκυος. Ναι γιατρέ μου, έχει το παιδί μου μέσα της. Πως σου φαίνεται, τώρα, αυτό;

Ο γιατρός σκέφτεται και μετά από λίγο του απαντά:

- Θα σου πω μια ιστοριούλα. Έχω έναν φίλο, μανιώδη κυνηγό. Κάθε χρόνο, παίρνει τα σκυλιά του και τα όπλα του και ανεβαίνει στα βουνά να κυνηγήσει. Μια μέρα που λες, ετοιμάστηκε, πήρε τον εξοπλισμό του, άρπαξε το όπλο του και έφυγε. Μόνο που στην βιασύνη του, αντί για το όπλο, πήρε χωρίς να το καταλάβει την μαύρη του ομπρέλα. Φτάνει στο δάσος και συναντάει μια τεράστια καφέ αρκούδα. Όταν τον είχε πλησιάσει αρκετά κοντά, ο φίλος μου σηκώνει την ομπρέλα του, σημαδεύει την αρκούδα και πατάει το κουμπί της. Ξέρεις τι έγινε;
- Όχι,τι έγινε; ρωτάει ο παπούς όλο περιέργεια.
- Ε λοιπόν, η αρκούδα σωριάστηκε στο έδαφος, νεκρή.
- Αυτό είναι αδύνατον. Κάποιος άλλος θα την πυροβόλησε την αρκούδα.
- Χμμ, ακριβώς εκεί ήθελα να καταλήξω και εγώ από την αρχή... και δεν ήξερα πως να στο πω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: