5/3/08

Αυτός, αυτή κι ο λιμενόμπατσος

Ένα ζευγάρι πήγε διακοπές κοντά σε μια όμορφη λίμνη. Αυτός αγαπούσε το ψάρεμα και αυτή αγαπούσε πολύ το διάβασμα. Ενα πρωί γύρισε αυτός μετά από αρκετές ώρες ψαρέματος και σκέφτηκε να πάρει έναν υπνάκο. Αυτή αποφάσισε να πάρει τη βάρκα, να ανοιχτεί στη λίμνη κι εκεί ν' απολαύσει ένα βιβλίο . . .
Σε λίγο την πλευρίζει η βάρκα με τον ντόπιο λιμενόμπατσο:

- Καλημέρα σας, κυρία μου. Τι κάνετε εδώ;
- Διαβάζω το βιβλίο μου.
- Κυρία μου είστε σε περιοχή που απαγορεύεται το ψάρεμα.
- Ναι, αλλά δεν ψαρεύω. Δεν το βλέπετε; Εγω διαβάζω.
- Το βλέπω, κυρία μου, αλλά έχετε όλα τα απαραίτητα για ψάρεμα. Πρέπει να σας συλλάβω.
- Αν το κάνετε αυτό, θα σας μηνύσω για βιασμό, λέει αυτή.
- Μα, κυρία μου, τι λέτε τώρα, εγώ ούτε που σας άγγιξα, αντιδρά ο λιμενόμπατσος.
- Ναι, αλλά ξέρετε, έχετε όλα τα απαραίτητα .....

Δεν υπάρχουν σχόλια: